BELEDİYE'DEN KURUMSALLAŞMA ANKETİ
Alaşehir Belediyesi, Kurumsallaşma faaliyetleri kapsamında Alaşehirlilere “Vatandaş Memnuniyetini ve Beklentilerini Değerlendirme Anketi“ çalışması yapıyor. Belirlenen örneklem grubu kapsamında ilk etapta 38 mahallede, 35 kişilik bir ekiple yürütülmekte olan ankette vatandaşların kimlik bilgileri dışında; yaş, cinsiyet, yaşadığı mahalle, meslek, gelir düzeyi ve benzeri bilgileri de alınıyor.
Alaşehir Belediyesi, kurumsallaşma faaliyetlerine hız verdi. Belediye Yönetimi, bu kapsamda Alaşehir genelinde anket çalışması başlattı. 7 ana başlıkta soruların yer aldığı ankette; yol, otopark, içme suyu, temizlik, sosyal yardımlar, belediye tesisleri ve benzeri belediye hizmetleri kapsamında vatandaşların memnuniyet düzeyleri sorgulanıyor. Vatandaşlar ankette hem belediye hizmetleri hakkındaki görüşlerini hem de yönetim hakkındaki düşüncelerini belirtebilmekte, eksik buldukları-yapılmasını istedikleri çalışmaları aktarabiliyorlar. Vatandaşlar tüm Alaşehir ölçeğinde görüşlerini aktardıkları gibi kendi yaşadıkları mahalle özelinde de isteklerini ve beklentilerini belirtebiliyorlar.
Anket çalışması bitirilip, veri girişleri tamamlandıktan ve veriler yorumlandıktan sonra çıkan tüm sonuçların kamuoyuyla paylaşılacağı da belirtildi.